Κορονοϊός-Δήμαρχος Σερρών: Είμαστε ένα βήμα από το «κόκκινο» επίπεδο – ΒΙΝΤΕΟ

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε ο Δήμαρχος Σερρών, Αλέξανδρος Χρυσάφης για την τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού και την κατάσταση που επικρατεί στην πόλη.

«Είμαστε ένα βήμα πριν το «κόκκινο» επίπεδο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χρυσάφης κάνοντας έκκληση στους πολίτες πως θα πρέπει να τηρούν απαρέγκλιτα τα πρωτόκολλα που επιβάλλει αυτή η κατάσταση.

«Θα πρέπει να διαφυλάξουμε τη δημόσια υγεία αναδεικνύοντας την ατομική ευθύνη του καθενός μας», επισήμανε.

 «Πολίτες και φορείς θα πρέπει να δώσουμε μαζί τη μάχη. Τα κρούσματα είναι πάρα πολλά, ενώ και η διασπορά είναι σε τέτοιες ηλικιακές ομάδες όπου υπάρχει αυξημένος κίνδυνος,» υπογράμμισε ο Δήμαρχος Σερρών, ενώ τόνισε πως το επόμενο 15νθήμερο είναι πάρα πολύ κρίσιμο «και γι’ αυτό αν τα καταφέρουμε και λειτουργήσουμε όλοι υπεύθυνα νομίζω θα έρθει καλύτερο αποτέλεσμα».

Πηγή: infonews24

Δείτε το βίντεο:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.