Κορονοϊός: Αποσωληνώθηκαν τρεις ασθενείς στο «Σωτηρία» – Για πρώτη φορά στην Ελλάδα – ΒΙΝΤΕΟ

Μήνυμα αισιοδοξίας, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μήνυμα αισιοδοξίας, εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, έρχεται από το νοσοκομείο «Σωτηρία». Σύμφωνα με πληροφορίες, τρεις ασθενείς που ήταν διασωληνωμένοι στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αποσωληνώθηκαν καθώς η κατάσταση της υγείας τους παρουσίασε βελτίωση.

Πρόκειται για τους πρώτους ασθενείς στη χώρα μας, που αποσωληνώνονται από ΜΕΘ νοσοκομείου, γεγονός που επιβεβαιώνει πως ο κορονοϊός είναι μεν εχθρός, αλλά όχι ανίκητος.

Δείτε το ρεπορτάζ από το Star:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.