Κορονοϊός: Ακόμη ένας νεκρός από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι – Στους 225 οι νεκροί

Ακόμη ένας ηλικιωμένος από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου στη Θεσσαλονίκη, που είχε νοσήσει από κορονοϊό, κατέληξε σήμερα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ακόμη ένας ηλικιωμένος από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου στη Θεσσαλονίκη, που είχε νοσήσει από κορονοϊό, κατέληξε σήμερα. Πρόκειται για έναν 82χρονο, ο οποίος έπασχε και από υποκείμενο νόσημα και νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου». Ακόμη 8 ηλικιωμένοι από το εν λόγω γηροκομείο εισήχθησαν σήμερα στο ίδιο νοσοκομείο όπου νοσηλεύονται 22 ασθενείς από το γηροκομείο και συνολικά 43 ασθενείς με κορονοϊό.

Ο συνολικός αριθμός των θυμάτων από κορονοϊό στη χώρα μας, έφτασε πλέον τα 225.

Πηγή: ANT1

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.