Κορονοϊός – Αίγιο: Έφοδος αστυνομικών σε γυμναστήριο που λειτουργούσε κανονικά – Έπεσαν πρόστιμα

Αψηφώντας του κινδύνους του κορονοϊού και τα μέτρα που έχουν ληφθεί...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έφοδος της Αστυνομίας σε γυμναστήριο που λειτουργούσε στο Αίγιο, αψηφώντας του κινδύνους του κορονοϊού και τα μέτρα που έχουν ληφθεί. Στη θέα των αστυνομικών οι πελάτες… έγιναν καπνός. Βρέθηκε όμως ο υπεύθυνος ο οποίος πήγε αυτόφωρο, και του επιβλήθηκε πρόστιμο 3.000 ευρώ. Βεβαιώθηκε ακόμη πρόστιμο και στον ιδιοκτήτη.

Πηγή: tempo24.news

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.