Κλειστοί οι σταθμοί του Μετρό «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» από τις 15:30 με εντολή της ΕΛ.ΑΣ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ελληνικής Αστυνομίας, την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024, οι σταθμοί του Μετρό στη Γραμμή 3 «Κορυδαλλός» και «Μανιάτικα» θα παραμείνουν κλειστοί από τις 15:30. Οι συρμοί θα συνεχίσουν να περνούν από τους συγκεκριμένους σταθμούς χωρίς να πραγματοποιούν στάση.

Η λειτουργία των σταθμών θα επανέλθει μόλις υπάρξει νέα οδηγία από την ΕΛ.ΑΣ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.