«Λουκέτο» βάζουν την ερχόμενη Τετάρτη και Πέμπτη οι δήμοι έπειτα από νέα κινητοποίηση των δημάρχων.Οι τοπικοί άρχοντές μάλιστα έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις 11:00 το πρωί της Τετάρτης, στην πλατεία Κλαυθμώνος.Οι δήμαρχοι διαμαρτύρονται για την αυτοχρηματοδότηση των ΟΤΑ. Στην κινητοποίηση συμμετέχει και η ΠΟΕ – ΟΤΑ η οποία καλεί τους εργαζομένους στους δήμους σε προσυγκέντρωση στην πλατεία Καραϊσκάκη στις 10.00.
Κλειστοί οι δήμοι Τετάρτη-Πέμπτη
«Λουκέτο» βάζουν αύριο Τρίτη και την Τετάρτη οι δήμοι έπειτα από νέα κινητοποίηση των δημάρχων... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ