Κλείνουν οι ΟΤΑ για τις συλλήψεις

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ του νομού Θεσσαλονίκης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Κλείνουν οι ΟΤΑ για τις συλλήψεις

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ του νομού Θεσσαλονίκης από τις 11 το πρωί μέχρι το τέλος του ωραρίου, σε ένδειξη συμπαράστασης και αλληλεγγύης στους συλληφθέντες για το επεισόδιο σε βάρος του Γερμανού προξένου, κατά την τρίτη ελληνογερμανική συνάντηση.

Το μεσημέρι η ΠΟΕ – ΟΤΑ διοργανώνει συγκέντρωση έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης, όπου θα οδηγηθούν οι συλληφθέντες για να δικαστούν από το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.