Κέρκυρα: Αυτοκίνητο «βούτηξε» στη θάλασσα – Σώος βγήκε ο 70χρονος οδηγός

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Από τύχη γλίτωσε ένας 70χρονος, ο οποίος έπεσε με το αυτοκίνητό του στη θάλασσα, νωρίς το πρωί της Τρίτης (25/2) στο λιμάνι της Κέρκυρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr το περιστατικό συνέβη στις 6 το πρωί. Ο 70χρονος ήθελε να μπει στο καράβι αλλά εξαιτίας και της δυνατής βροχόπτωσης έχασε τον προσανατολισμό του, με αποτέλεσμα το όχημα να πέσει στη θάλασσα.

Άμεσα κατέβασε το παράθυρό του και βγήκε από το αμάξι, ενώ με την βοήθεια καβοδέτη ανέβηκε στη στεριά, σώος αν και σοκαρισμένος.

Οι αρχές χρησιμοποίησαν γερανό για να ανασύρουν το αμάξι από την θάλασσα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.