Καβάλα: Στο νοσοκομείο με τραύματα από μαχαίρι δύο ηλικιωμένοι

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο νοσοκομείο με τραύματα από μαχαίρι διακομίστηκαν δύο ηλικιωμένοι, ένας άνδρας και μία γυναίκα, το μεσημέρι της Δευτέρας (7/10) στην Καβάλα.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του kavalapost.gr, οι δύο ηλικιωμένοι διακομίστηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από τη Νέα Πέραμο στο Γενικό Νοσοκομείο της Καβάλας.

Και οι δύο φέρουν τραύματα σε διαφορετικά σημεία του σώματός τους, με την Αστυνομία να ερευνά όλα τα ενδεχόμενα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.