Καταδρομική επίθεση στον σταθμό “Ειρήνη” του ΗΣΑΠ – Έσπασαν ακυρωτικά μηχανήματα

Καταδρομική επίθεση πραγματοποίησε λίγο μετά τις 8.30 το βράδυ της Τρίτης ομάδα αγνώστων στον σταθμό "Ειρήνη"...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καταδρομική επίθεση πραγματοποίησε λίγο μετά τις 8.30 το βράδυ της Τρίτης ομάδα αγνώστων στον σταθμό “Ειρήνη”.

Περίπου 10-15 άτομα, φορώντας κράνη και κουκούλες, και κρατώντας λοστούς, έσπασαν τα ακυρωτικά μηχανήματα του σταθμού.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.