ΗΣΑΠ Ομόνοιας: Μαζεύουν με κουβάδες το νερό – ΦΩΤΟ αναγνώστη

Με κουβάδες προσπαθούν να μαζέψουν το νερό...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Με κουβάδες προσπαθούν να μαζέψουν το νερό στον σταθμό του ΗΣΑΠ στην Ομόνοια.

Όπως βλέπετε στη φωτογραφία που έστειλε αναγνώστης του enikos.gr σε έναν από τους πιο κεντρικούς σταθμούς του ηλεκτρικού, λόγω της βροχής, το νερό τρέχει από την οροφή. Έτσι, οι εργαζόμενοι έχουν τοποθετήσει κουβάδες στην αποβάθρα, καθώς και σήμανση με την οποία ενημερώνονται οι επιβάτες ότι… γλιστράει.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.