Γυναίκα πρόσφυγας έμαθε ότι έχει κορονοϊό λίγο μετά τη γέννα – ΒΙΝΤΕΟ

Συναγερμός σημανε στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα όταν μία γυναίκα αιτούσα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σημανε στο νοσοκομείο Αλεξάνδρα όταν μία γυναίκα αιτούσα άσυλο από το κεντρο φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών Ριτσώνας γέννησε το μωράκι της με καισαρική και μετά αποδείχθηκε ότι ήταν θετκή στον κορονοϊό. Το “Αλεξάνδρα” δεν είναι νοσοκομείο αναφοράς και ήδη ιχνηλατούνται γυναίκες και βρέφη και δέκα 10 εργαζόμενοι μπήκαν σε καραντίνα.

Η γυναίκα γέννησε ξημερώματα Παρασκευής και μεταφέρθηκε σε δωμάτιο με τρεις λεχώνες, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star. Tο μωράκι βγήκε αρνητικό στον ιό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.