Γκάφα ολκής από αστυνομικούς – Τους συνέλαβαν γιατί πίστεψαν ότι ο στόκος είναι… κοκαΐνη

Μία γκάφα ολκής της Ελληνικής Αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη έφερε στο φως της δημοσιότητας την Πέμπτη το Associated Press...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μία γκάφα ολκής της Ελληνικής Αστυνομίας στη Θεσσαλονίκη έφερε στο φως της δημοσιότητας την Πέμπτη το Associated Press.

Συγκεκριμένα, οι αστυνομικοί προχώρησαν στη σύλληψη δύο αλλοδαπών, καθώς δεν πίστεψαν ότι ο στόκος που βρέθηκε στο αυτοκίνητό τους ήταν όντως… στόκος. Υποστήριξαν πως είναι κοκαΐνη, τους πέρασαν χειροπέδες και για δύο μέρες παρέμειναν στο κρατητήριο.

Δείγμα της σκόνης εστάλη σε δημόσιο εργαστήριο για ανάλυση. Αποδείχθηκε, όμως, πως η σκόνη ήταν στόκος για ξύλο και πως είχε μερικώς κρυσταλλοποιηθεί εξαιτίας της ζέστης στο Ι.Χ. με αποτέλεσμα ο εισαγγελέας λαμβάνοντας τα εργαστηριακά αποτελέσματα, να αφήσει ελεύθερους τους δύο άνδρες, ηλικίας 38 και 44 ετών με καταγωγή από την Αλβανία.

Ταυτόχρονα η ΕΛ.ΑΣ. επέστρεψε στους δύο άνδρες τα κινητά τους τηλέφωνα, το αυτοκίνητο και βέβαια το ποσό των 2.900 ευρώ που βρέθηκε μέσα στο αυτοκίνητο και αρχικά παρουσιαζόταν ως το κέρδος από το εμπόριο ναρκωτικών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.