Γιατρός του ΑΧΕΠΑ με κορονοϊό: Θα ήμουν χαζός να μην φοβάμαι τον ιό – ΒΙΝΤΕΟ

"Με αυτά που έχουν δει τα μάτια μας είναι λογικό να φοβόμαστε", ανέφερε ο υπεύθυνος του τμήματος Λοιμωξιολογίας Α' Παθολογικής του ΑΧΕΠΑ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ τις τελευταίες ημέρες δεν θα δέχεται νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού, καθώς βρίσκεται σε διαδικασία απολύμανσης, μετά τα 14 θετικά κρούσματα που εντοπίστηκαν στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Α’ Παθολογικής κλινικής.

Ο υπεύθυνος του τμήματος Λοιμωξιολογίας Α’ Παθολογικής του ΑΧΕΠΑ, κ. Συμεών Μεταλλίδης, ο οποίος είναι ένας από τους γιατρούς που βρέθηκε θετικός, μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, και ανέφερε πως κανείς από το προσωπικό του ΑΧΕΠΑ δεν είχε εμφανίσει συμπτώματα και εντοπίστηκαν κατά τη διαδικασία της ιχνηλάτησης.

“Αν δε φοβόμουν τον ιό θα ήμουνα χαζός” ανέφερε ο κ. Μεταλλίδης, τονίζοντας ότι “με αυτά που έχουν δει τα μάτια μας είναι λογικό να φοβόμαστε”.

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.