Γράφει η Φανή Βαγγελάτου B.Sc.-M.A. Αναπτυξιακή Λογοθεραπεύτρια, Εξ. Ειδικής Αγωγής Νοσ. Παίδων, Β’ Μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής, Αναλύτρια Συμπεριφοράς
Συχνά ακούμε τόσο τους γονείς, όσο και τους δασκάλους πως το παιδί «δεν κάθεται» να διαβάσει. Αυτό συνήθως αντιστοιχεί σε άρνηση του παιδιού να διαβάσει τα μαθήματα της επόμενης μέρας στο σπίτι, στη συμμετοχή στην τάξη, ακόμα και στη διάθεσή του να πάει το πρωί στο σχολείο.
Φυσικό επακόλουθο είναι πολλές φορές να αρχίζουμε να «χαρακτηρίζουμε» το παιδί ως «τεμπέλη», «δύσκολο», «αντιδραστικό» ή να λέμε πως απλά «δεν είναι πολύ των γραμμάτων». Κάποιες άλλες φορές πιο ειδικοί, δάσκαλοι ή ακόμα και γονείς, μπορεί να ανησυχήσουν για τις λεγόμενες «μαθησιακές δυσκολίες», για την πολύ-ακουσμένη «δυσλεξία» ή και τη «διάσπαση προσοχής και συγκέντρωσης».
Διαβάστε περισσότερα στο nowdoctor.gr
ΟΠΕΚΕΠΕ – Κρήτη: Στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία οι 15 από τους 16 συλληφθέντες για τις παράνομες επιδοτήσεις
Ανυποχώρητοι οι αγρότες: Δεν πάνε στο Μαξίμου, κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις – Ποια είναι τα αιτήματά τους
Οπτική ψευδαίσθηση: Μόνο αν έχετε παρατηρητικότητα ντετέκτιβ, θα βρείτε τον αριθμό «6» σε 5 δευτερόλεπτα
Σπλαχνικό λίπος: Γιατρός του Χάρβαρντ αποκαλύπτει 7 τροφές που βοηθούν στη μείωσή του με φυσικό τρόπο
ENIKOS NETWORK
Ποια ομάδα αίματος αυξάνει τον κίνδυνο πρόωρου εγκεφαλικού, σύμφωνα με μελέτη