Γιαούρτια και σκουπίδια στη ΔΗΜΑΡ

Γιαούρτια και σακούλες με σκουπίδια πέταξαν οι διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Γιαούρτια και σακούλες με σκουπίδια πέταξαν οι διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ, λίγο πριν αποχωρήσουν.      

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.