Γιαούρτια και σακούλες με σκουπίδια πέταξαν οι διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ, λίγο πριν αποχωρήσουν.
Γιαούρτια και σκουπίδια στη ΔΗΜΑΡ
Γιαούρτια και σακούλες με σκουπίδια πέταξαν οι διαμαρτυρόμενοι εργαζόμενοι στην ΠΟΕ-ΟΤΑ έξω από τα γραφεία της ΔΗΜΑΡ... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ