Φορτηγό κάηκε ολοσχερώς στην Αθηνών – Θεσσαλονίκης

Φωτιά ξέσπασε σήμερα τα ξημερώματα σε φορτηγό που κινούνταν στην ΠΑΘΕ στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη...

Φωτιά ξέσπασε σήμερα τα ξημερώματα σε φορτηγό που κινούνταν στην ΠΑΘΕ στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη κοντά στον κόμβο της Αγιάς, η οποία κατέστρεψε ολοσχερώς το όχημα.

Ο οδηγός του φορτηγού κατάφερε και βγήκε από το όχημα χωρίς να τραυματιστεί.

Στο σημείο έσπευσαν ένα πυροσβεστικό όχημα και τρεις άνδρες της Πυροσβεστικής για να σβήσουν τη φωτιά.

Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ-ΜΠΕ