Φώναζε για την Καλαμάτα…

Για την απελευθέρωση της Καλαμάτας φώναζε ο 70χρονος που εισέβαλε στην εφορία και... ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Για την απελευθέρωση της Καλαμάτας φώναζε ο 70χρονος που εισέβαλε στην εφορία και σύμφωνα με πληροφορίες έλεγε «κλέφτες μου τα πήρατε όλα». Σύμφωνα με μαρτυρίες, ο ένοπλος έμεινε στο κτίριο 1,5 ολόκληρη ώρα περίπου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.