Φίλε οδηγέ, οι παγίδες στην εθνική

Τα σημεία-καρμανιόλες στο βασικό οδικό δίκτυο, όπως καταγράφηκαν από τα δυστυχήματα του 2011, δημοσιοποίησε χθες η ΕΛ.ΑΣ. Εν όψει της «εξόδου» των εκδρομέων του Πάσχα, η Τροχαία επισημαίνει τις χιλιομετρικές θέσεις και τα τοπωνύμια των δρόμων όπου παρατηρήθηκε ο μεγαλύτερος αριθμός τροχαίων (θανατηφόρων ή σοβαρών) πέρυσι, προκειμένου οι οδηγοί που θα κινηθούν σε αυτά τα σημεία να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.Τα σημεία έχουν ως εξής:13ο, 84ο, 140ό, 143ο, 185ο, 199ο, 209ο, 223ο, 269ο, 331ο, 447ο, 502ο χιλιόμετρο στη Νέα Εθνική οδό Αθηνών-Θεσσαλονίκης.39ο, 45ο, 64ο, 83ο, 87ο χιλιόμετρο Θεσσαλονίκης-Εδεσσας.Εθνική οδός Θεσσαλονίκης-Μουδανιών.3ο και 6ο χιλιόμετρο Αρτας-Τρικάλων.32ο έως 69,8 χιλιόμετρο Αρτας-Ιωαννίνων114ο χιλιόμετρο Αντιρρίου-Ιωαννίνων.Στην Πελοπόννησο, τα επικίνδυνα σημεία είναι τα εξής:7ο, 21ο, 28ο, 37ο, 51ο, 58ο, 79ο, 91ο, 101ο, 110ο, 184ο χιλιόμετρο Νέας Εθνικής οδού Αθηνών-Κορίνθου.38ο έως 52,5 χιλιόμετρο Πατρών-Πύργου.56ο έως 57ο χιλιόμετρο Πύργου-Κυπαρισσίας.151ο έως 157ο χιλιόμετρο Εθνικής οδού Τριπόλεως-Καλαμάτας.Στην Κρήτη, τα περισσότερα δυστυχήματα σημειώθηκαν στα:3ο και 8ο χιλιόμετρο Χανίων-Κισσάμου.58ο και 59ο χιλιόμετρο Ρεθύμνου-Ηρακλείου.124ο, 128ο, 143ο, 154ο χιλιόμετρο Εθνικής οδού Ηρακλείου.113ο και 5ο χιλιόμετρο Χανίων-Σητείας.Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, κατά την περίοδο του Πάσχα σημειώνεται το 5% του συνόλου των τροχαίων δυστυχημάτων που καταγράφονται ετησίως στην Ελλάδα.Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, περίπου 30.000 άνθρωποι τραυματίζονται σε τροχαία, τα περισσότερα από τα οποία σημειώνονται στο επαρχιακό δίκτυο.Το 60% των θυμάτων είναι οδηγοί, το 22% επιβάτες και το 18% πεζοί, ενώ το 33% των θανατηφόρων τροχαίων οφείλεται στην υπερβολική και ακατάλληλη ταχύτητα. Η Τροχαία και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» συμβουλεύουν για μικρές ταχύτητες, χρήση ζώνης ασφαλείας, σεβασμό στον ΚΟΚ και στην προτεραιότητα, όχι αλκοόλ ή λήψη φαρμάκων πριν από την οδήγηση.Επίσης, πριν από το ταξίδι καλό είναι το όχημα να ελεγχθεί (πίεση και κατάσταση ελαστικών, λάδια, υγρά ψυγείου, φρένων και μπαταρίας, φώτα), το αυτοκίνητο να μην υπερφορτώνεται γιατί αλλάζει το κέντρο βάρους του, δυσκολεύεται η κίνησή του και η διαδικασία φρεναρίσματος, ενώ αυξάνεται και η κατανάλωση καυσίμου.  Πηγή: Εθνος

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ