Φιλαρμονική έπαιξε το “Μακεδονία ξακουστή” στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης

Η σχολική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη άνοιξε με τη Φιλαρμονική του Δήμου Θεσσαλονίκης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η σχολική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη άνοιξε με τη Φιλαρμονική του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ ακολούθησε η μπάντα του Παπαφείου, η οποία έπαιξε το “Μακεδονία Ξακουστή” μπροστά από τους επισήμους.

Το βίντεο από το thestival.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.