Έβαλαν κάδο στην είσοδο του ΥΠΕΣ για να μην κατέβουν τα ρολά – ΒΙΝΤΕΟ

Έναν κάδο ανακύκλωσης έβαλαν στην είσοδο του υπουργείου Εσωτερικών οι εργαζόμενοι στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έναν κάδο ανακύκλωσης έβαλαν στην είσοδο του υπουργείου Εσωτερικών οι εργαζόμενοι στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης που πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κέντρο της Αθήνας.Νωρίτερα, τα ρολά στην είσοδο του υπουργείου είχαν κατέβει προκειμένου να μην επιτραπεί η είσοδος στους εργαζομένους. Σύμφωνα με το Star, όταν τελικά επετράπη η είσοδος σε αντιπροσωπεία της ΠΟΕ- ΟΤΑ, οι συγκεντρωμένοι έβαλαν στην είσοδο έναν κάδο ανακύκλωσης προκειμένου να μην κατέβουν ξανά τα ρολά.

Δείτε το βίντεο του Star:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.