Εσείς καταγγέλλετε στο enikos.gr

Αυτό το γλυκό δεν χωνεύεται με τίποτα. Ο αναγνώστης που μας έστειλε την φωτογραφία, καταγγέλλει ότι στη βιτρίνα η τιμή του ήταν 3 ευρώ και στο τραπέζι...9 ευρώ! ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Αναγνώστης του enikos.gr σταμάτησε, Κυριακή μεσημέρι, στην Νέα Φιλαδέλφεια για να απολαύσει ένα γλυκό σε καφέ- ζαχαροπλαστείο της περιοχής.Επέλεξε σουφλέ σοκολάτας. Στην βιτρίνα η τιμή του δηλωνόταν 3 ευρώ. Επέλεξε να καθίσει στο σαλόνι του καταστήματος και ζήτησε να προσθέσουν παγωτό γνωρίζοντας ότι θα πλήρωνε κάτι παραπάνω τόσο για το παγωτό, όσο για το ότι θα το έτρωγε επί τόπου. Το γλυκό έφτασε στο τραπέζι του μαζί με την απόδειξη. Το κόστος του, 9 ευρώ!Τώρα δεν μπορεί να το χωνέψει !  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.