Εργάτης “έχασε” το χέρι του

Βαρύτατα τραυματίστηκε εργάτης που εργαζόταν σε εργοστάσιο ανακύκλωσης, στην περιοχή Ξερόλακκα στην Πάτρα... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εργάτης “έχασε” το χέρι του

Βαρύτατα τραυματίστηκε εργάτης που εργαζόταν σε εργοστάσιο ανακύκλωσης, στην περιοχή Ξερόλακκα στην Πάτρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το χέρι του 30χρονου “πιάστηκε” σε μηχάνημα και διαμελίστηκε.

Άμεσα κλήθηκε ασθενοφόρο το οποίο μετέφερε τον άτυχο άντρα στο Νοσοκομείο όπου αυτή την υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση.

Πηγή: patrastimes.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.