Επιβάτης του Norman Atlantic: Σώστε μας…

«Σώστε μας», φωνάζει επιβάτης του φλεγόμενου επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Νorman Αtlantic», ο οποίος μίλησε στην εκπομπή του Άκη Παυλόπουλου και του Μάνου Νιφλή, στον RealFM, 97.8... ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Σώστε μας», φωνάζει ένας επιβάτης του φλεγόμενου επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Νorman Αtlantic», ο οποίος μίλησε στην εκπομπή του Άκη Παυλόπουλου και του Μάνου Νιφλή, στον RealFM, 97.8.

«Δεν είναι κανένα πλοίο δίπλα μας. Είναι παραμυθατζήδες που λένε ότι έστειλαν», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο επιβάτης.

Σύμφωνα με το λιμενικό, πάντως, τα παραπλέοντα σκάφη παραμένουν στο σημείο.

Ακούστε το ηχητικό:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.