Επιβάτης του μετρό έπεσε στις ράγες – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Άνδρας έπεσε στις γραμμές του μετρό στον σταθμό «Ευαγγελισμός» το βράδυ της Κυριακής...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ηλικιωμένος άνδρας έπεσε στις γραμμές του μετρό στον σταθμό «Ευαγγελισμός» το βράδυ της Κυριακής.

Για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, το εν λόγω επιβάτης βρέθηκε στις ράγες του συρμού, ωστόσο κατάφερε να απεγκλωβιστεί εγκαίρως από άνδρες της Πυροσβεστικής και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» .

Για τον απεγκλωβισμό του επιχείρησαν 15 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.