Επιβάτης Norman Atlantic: Δεν ξέρω αν θα αντέξουμε άλλη μια ώρα…

«Είμαστε έξω. Έχουμε ξεπαγιάσει. Το καράβι ακόμα καίγεται. Τα πατώματα βράζουν…» ανέφερε ο Γιώργος Στυλιαράς, επιβάτης του Norman Atlantic... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Είμαστε έξω. Έχουμε ξεπαγιάσει. Το καράβι ακόμα καίγεται. Τα πατώματα βράζουν…» ανέφερε ο Γιώργος Στυλιαράς, επιβάτης του Norman Atlantic, μιλώντας στο Mega, ενώ πρόσθεσε ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τον καπνό και πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να αναπνεύσουν.

«Τα καράβια δεν μπορούν να μας πάρουν, έχει πολύ καιρό» τόνισε ο κ. Στυλιαράς και συμπλήρωσε: «Μας ενημέρωσαν ότι σε μια ώρα θα έρθει ρυμουλκό να μας ρυμουλκήσει αλλά δεν ξέρω αν αντέξουμε εμείς μια ώρα…».

Ο επιβάτης του πλοίου σημείωσε ότι στο κατάστρωμα εκτός των άλλων βρίσκονται μικρά παιδιά και γέροι άνθρωποι.

Δείτε το βίντεο:

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.