Ένσταση στα Εξάρχεια για την Τρόικα

Η τρόικα δεν πήγε ποτέ. Αποδέκτης της αποδοκιμασίας υπήρξε μια γυναίκα, πιθανότατα διερμηνέας, που έφτασε στα γραφεία της ΚΕΔΕ ως προπομπός των τριών ανδρών... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία της ΚΕΔΕ, στα Εξάρχεια, για να υποδεχθούν «θερμά» την τρόικα που επρόκειτο να μεταβεί στο σημείο. Η τρόικα δεν πήγε ποτέ. Αποδέκτης της αποδοκιμασίας υπήρξε μια γυναίκα, πιθανότατα διερμηνέας, που έφτασε στα γραφεία της ΚΕΔΕ ως προπομπός των τριών ανδρών.Ο αντιπρόεδρος στην ΑΔΕΔΥ της ομοσπονδίας των εργαζόμενων στον δήμο Αθηναίων, Βασίλης Πολυμερόπουλος, μιλά στο enikos.gr από το σημείο: ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ           

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.