Ελπίζουν στις κρουαζιέρες

«Η Οδύσσεια του Αιγαίου» είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Η Οδύσσεια του Αιγαίου» είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που εγκαινιάζει την φετινή τουριστική σεζόν προσεγγίζοντας την Πέμπτη, με 900 επιβάτες, το λιμάνι της Σάμου.Φέτος αναμένεται ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων, που θα προσεγγίσουν το λιμάνι Σάμου, να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και οι Σαμιώτες επαγγελματίες έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους, για τόνωση της αγοράς, στις χιλιάδες τουριστών κρουαζιέρας, την στιγμή που τα στοιχεία για τους επισκέπτες μέσω πτήσεων τσάρτερ δείχνουν ότι αυτοί θα είναι μειωμένοι.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.