Ελλάς το μεγαλείο σου – Παρά την απαγόρευση η πλατεία Ελευθερίας γέμισε και πάλι με οχήματα – ΦΩΤΟ

Στην είσοδο του χώρου υπήρχαν κώνοι τους οποίους οι οδηγοί απομάκρυναν και πάρκαραν με την ησυχία τους...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το πάρκινγκ της πλατείας Ελευθερίας , στη Θεσσαλονίκη γέμισε και πάλι με αυτοκίνητα.

Παρότι το Σάββατο υποτίθεται ότι θα σταματούσε η λειτουργία του και ο χώρος θα παραδινόταν και τυπικά στις υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης, οδηγοί μπήκαν κανονικά με τα οχήματά τους και στάθμευσαν.

Στην είσοδο του χώρου υπήρχαν κώνοι τους οποίους οι οδηγοί απομάκρυναν και μπήκαν…κύριοι.

Σημειώνεται ότι οι εργασίες ανάπλασης αρχίζουν την Τρίτη.

Δείτε φωτογραφίες από το σημείο:

Πηγή: thestival

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.