Εκτροχιάστηκε τρένο στην Ξάνθη

Λαχτάρισαν οι επιβάτες αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ που εκτροχιάστηκε λίγο μετά τις 9 το πρωί... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκτροχιάστηκε τρένο στην Ξάνθη

Λαχτάρισαν οι επιβάτες αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ που εκτροχιάστηκε λίγο μετά τις 9 το πρωί στο ύψος της κοινότητας Πολισίτου στην Ξάνθη. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες δεν υπάρχουν τραυματίες. 

Κλιμάκιο του ΟΣΕ και μονάδες της πυροσβεστικής, σπεύδουν στο σημείο του εκτροχιασμού προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν υλικές ζημιές ή τραυματίες.

Πρόκειται για την αμαξοστοιχία 91 (intercity) που εκτελούσε το δρομολόγιο Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη, με κατεύθυνση προς τη συμπρωτεύουσα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.