Εκτός κινδύνου νοσηλεύονται οι δύο τραυματίες της ένοπλης ληστείας στην Κηφισιά – ΒΙΝΤΕΟ

Εκτός κινδύνου νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ΚΑΤ οι δύο τραυματίες... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εκτός κινδύνου νοσηλεύονται στο νοσοκομείο ΚΑΤ οι δύο τραυματίες της ένοπλης ληστείας στη βιομηχανία αλλαντικών «Υφαντής» στην Κηφισιά.

Τα τραύματά τους είναι διαμπερή, ενώ πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η αξονική τομογραφία στην οποία υπεβλήθησαν και οι δύο, ώστε να ελεγχθούν τα κατάγματά τους.

Δείτε το βίντεο:

Διαβάστε επίσης:

Άνδρες της σήμανσης συλλέγουν στοιχεία μετά τη ληστεία σε βιομηχανία αλλαντικών στην Κηφισιά – ΦΩΤΟ

Αδίστακτοι οι δράστες της αιματηρής ληστείας στην Κηφισιά – Τι εκτιμούν οι Αρχές

Οι πρώτες εικόνες μετά την ανταλλαγή πυροβολισμών μεταξύ αστυνομικών και ληστών στην Κηφισιά

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.