Το ρεύμα σε οικογένεια με επτά παιδιά έχει κόψει η ΔΕΗ από τη περασμένη Τετάρτη, στην Πάτρα. Και οι δύο γονείς έχουν μείνει άνεργοι και το μεγαλύτερο από τα παιιδιά είναι 8 ετών και το μικρότερο ακόμα στην κούνια.Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα, πως την Τετάρτη ο πολύτεκνος πατέρας πήγε στη ΔΕΗ να καταβάλει το ποσό των 1200 ευρώ έναντι της οφειλής του, παρόλα αυτά η επιχείρηση δεν το δέχτηκε, καθώς ο κανονισμός επιβάλλει την καταβολή του 70% της οφειλής προκειμένου να επανασυνδεθεί το ρεύμα.Από την άλλη, ο Σύλλογος Πολυτέκνων δηλώνει αδυναμία να βοηθήσει όλους όσοι ζητούν βοήθεια για αποπληρωμή χρεών.Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Έκοψαν το ρεύμα σε πολύτεκνο
Το ρεύμα σε οικογένεια με επτά παιδιά έχει κόψει η ΔΕΗ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ