Έκλεβαν βαρέλια μπύρας

Συνελήφθησαν τρεις άνδρες που έκλεβαν άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας στη Θεσσαλονίκη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στα χέρια της αστυνομίας έπεσαν δύο άνδρες ηλικίας 44 και 28 ετών οι οποίοι διέθεταν προς πώληση άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας που είχαν κλαπεί από εταιρεία στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα οι δύο συλληφθέντες, μαζί με έναν 26χρονο συνεργό σε βάρος του οποίου επίσης σχηματίσθηκε δικογραφία, αφαίρεσαν από εταιρεία που βρίσκεται στη Σίνδο, 170 άδεια μεταλλικά δοχεία μπύρας χωρητικότητας 30 λίτρων το ένα.Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσσαλονίκης.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.