Έγινε τροχαίο στο προαύλιο νοσοκομείου και το ασθενοφόρο ήρθε ένα τέταρτο μετά

Ένα Ι.Χ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν δύο άτομα, τα έπεσαν τραυματισμένα στο δρόμο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το τροχαίο συνέβη στο προαύλιο του Νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης. Ένα Ι.Χ αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν δύο άτομα, που έπεσαν τραυματισμένα στον δρόμο.

Το σουρεαλιστικό της υπόθεσης είναι πως αν και το συμβάν έγινε εντός του προαύλιου χώρου του Νοσοκομείου, οι δύο αναβάτες του δικύκλου παρέμειναν στο έδαφος ένα τέταρτο… έως ότου φθάσει το ασθενοφόρο στο σημείο. Ο άνδρας που κάλεσε το ασθενοφόρο, παρακάλεσε να πάει κάποιος από το Νοσοκομείο ώστε να παρέχει τις πρώτες βοήθειες στους τραυματίες. Η απάντηση όμως ήταν αρνητική διότι όπως του τόνισαν έπρεπε να περιμένει το ασθενοφόρο.

Πηγή: e-evros.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.