Έφηβη έκλεψε τσάντα

Μια 17χρονη συνελήφθη στη Λάρισα χθες το απόγευμα από αστυνομικούς της Ομάδας «ΔΙΑΣ» για κλοπή... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 

 

Έφηβη έκλεψε τσάντα

 

Μια 17χρονη συνελήφθη στη Λάρισα χθες το απόγευμα από αστυνομικούς της Ομάδας «ΔΙΑΣ»  για κλοπή. Η συλληφθείσα αφαίρεσε από ανοιχτό παράθυρο σπιτιού, μία γυναικεία τσάντα που περιείχε χρηματικό ποσό των 300 ευρώ, την αστυνομική ταυτότητα της 43χρονης ιδιοκτήτριας  και διάφορα προσωπικά της έγγραφα.

Πηγή:ΕΡΤ