Ρεπορταζ:Μαρίνος Αλειφέρης Μόλις λίγες ημέρες μετά τα επεισόδια στην ‘Υδρα, όπου κάποιοι κάτοικοι ξεσηκώθηκαν γιατί συνελήφθη επιχειρηματίας που δεν έκοβε αποδείξεις (ήταν υπότροπος για 11η φορά), πληροφορηθήκαμε ότι ο διοικητής του τοπικού αστυνομικού τμήματος μετατίθεται(!) στον Πειραιά. Όπως μας καταγγέλει ο γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου Μανώλης Τσακίρης τον «έφαγαν» επειδή έκανε τη δουλειά του. Το ρεπορτάζ μας δείχνει ότι οι σχέσεις του διοικητή με τον δήμαρχο ήταν εκείνες που προκάλεσαν την μετάθεση του, και μάλιστα δύο μήνες πριν από την συνταξιοδότησή του. Χαρακτηριστικό είναι, όπως υποστηρίζει ο κ. Τσακίρης, οτι ο δήμαρχος έλεγε δημόσια ότι «θα φύγει σε τρεις ημέρες». Στο ερώτημα αν τελικά ο διοικητής απομακρύνεται γιατί έκανε την δουλειά του ερχόμενος σε σύγκρουση με τοπικά συμφέροντα ο γραμματέας του δημοτικού συμβουλίου υποστηρίζει ότι η πολιτική ηγεσία της ΕΛΑΣ αυτοκτόνησε με αυτή την απόσπαση του διοικητή.
“‘Εφαγαν” τον Αστυνομικό Διευθυντή της ‘Υδρας
Σκάνδαλο!Μεταθέτουν τον Αστυνομικό Διευθυντή της 'Υδρας μετά τα επεισόδια με τους κατοίκους και το ΣΔΟΕ, δύο μήνες πριν την συνταξιοδότησή του... ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ