ΕΔΕ με εντολή Βορίδη στο νοσοκομείο της Ξάνθης

Με αφορμή δημοσίευμα για ελαττωματικά υγειονομικά αναλώσιμα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, ο υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

ΕΔΕ με εντολή Βορίδη στο νοσοκομείο της Ξάνθης

Με αφορμή δημοσίευμα για ελαττωματικά υγειονομικά αναλώσιμα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης, ο υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης, έδωσε σήμερα εντολή στον υποδιοικητή της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας, Κώστα Μόσχο, να διενεργήσει Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε) και να διαπιστωθεί το αληθές ή όχι των αναγραφομένων.

 

 Διαβάστε επίσης:

 

ΕΔΕ με εντολή Βορίδη για τον βασανισμό στο Δαφνί

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.