Δυσπιστία, παρά τις αυξητικές τάσεις, εξακολουθεί να επιδεικνύει ο Έλληνας καταναλωτής στο θέμα των διαδικτυακών πωλήσεων, αλλά και της χρήσης του ίντερνετ, σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος.Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης.Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%.Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.
σχολίασε κι εσύ
Ακολουθήστε το enikos.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο enikos.gr
Ειδήσεις
Ροή Ειδήσεων
7 ώρες πριν
Γάζα: Σε εξέλιξη στο Κάιρο οι συνομιλίες για την εκεχειρία – Εγκαταλείπουν την Ράφα οι Παλαιστίνιοι
7 ώρες πριν
Παναθηναϊκός – Μακάμπι Τελ Αβίβ 81-72: Επέστρεψε εκεί που ανήκει – Στο Final 4 έπειτα από 12 χρόνια
10 λεπτά πριν
Κατάρρευση κτιρίου στην Νότια Αφρική: Επτά νεκροί – Περίπου 40 ακόμη παγιδευμένοι στα συντρίμμια
25 λεπτά πριν
Κοζάνη: 16χρονος κατάπιε παραφλού – Γέφυρα ζωής για να σωθεί – Συγκλονίζουν οι γονείς του
35 λεπτά πριν
Europa Conference League: Κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ στο Βέλγιο για τα μέτρα ασφαλείας στον τελικό της Αθήνας
50 λεπτά πριν