Κορμί έχει, καλοκαίρι είναι, γιατί να μην τα πετάξει όλα και να ανέβει στο τραπέζι;Παρέα αναγνωστών που μάλλον περνάει πολύ καλά στην Πρέβεζα με το enikos.gr, και όχι μόνο, φωτογράφισε και μας έστειλε στιγμές καλοκαιριού.ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Δροσερές στιγμές από την Πρέβεζα
Κορμί έχει, καλοκαίρι είναι, γιατί να μην τα πετάξει όλα και να ανέβει στο τραπέζι; Παρέα αναγνωστών... ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
