Δήλωση-σοκ: Εάν δεν λειτουργούσε το αλεξικέραυνο, θα θρηνούσαμε θύματα, το Ερέχθειο θα είχε καταστραφεί

«Εάν δεν λειτουργούσε το αλεξικέραυνο, θα θρηνούσαμε θύματα», τόνισε η Διευθύντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αθηνών...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

“Εάν δεν λειτουργούσε το αλεξικέραυνο, θα είχαμε θρηνήσει θύματα και μνημεία”, τόνισε η Διευθύντρια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Αθηνών Ελένη Μπάνου, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1. “Ειδικά το Ερέχθειο θα είχε ολοσχερώς καταστραφεί”, υπογράμμισε, ενώ περιγράφοντας τη στιγμή που έπεσε ο κεραυνός στην Ακρόπολη είπε:

“Ακούσαμε ένα μεγάλο μπαμ σαν να έπεφτε μια μεγάλη βόμβα, έσβησαν τα φώτα και εκείνη την ώρα είπα ωχ…”.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.