Δικαστές-Στοπ η δουλειά στο σπίτι

Οι δικαστές ζητούν γραφεία μέσα στα δικαστήρια για να εργάζονται μόνο εκεί και όχι στα σπίτια τους… ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μαζικά οι δικαστές των ποινικών και πολιτικών δικαστηρίων της Αθήνας (Πρωτοδικείο και Εφετείο Αθηνών) καταθέτουν στους προϊσταμένους των δικαστηρίων αίτημα για να τους εξασφαλιστεί η απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή (γραφείο, βιβλιοθήκη, υπολογιστές κ.λπ.) μέσα στα δικαστήρια, προκειμένου να εργάζονται μόνον εκεί και όχι στα σπίτια τους, όπως έκαναν μέχρι τώρα.Μάλιστα, η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ), σε σημερινή ανακοίνωσή της, υπογραμμίζει ότι η κατάθεση των αιτήσεων για να εξευρεθούν χώροι μέσα στα δικαστήρια προκειμένου να εγκατασταθούν οι δικαστές, θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες σε όλα τα δικαστήρια και τις εισαγγελίες της χώρας.Υπενθυμίζεται ότι τόσο στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΔΕ, όσο και στην πρόσφατη πανδικαστική συγκέντρωση, οι δικαστές αποφάσισαν  να μην εργάζονται πλέον κατ’ οίκον, αλλά μόνο μέσα στα δικαστικά κτίρια που υπηρετούν και μέσα στο ωράριο (μέχρι 3.00 μμ).

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.