Διέρρηξαν για δεύτερη φορά το σπίτι ηλικιωμένης – «Δεν μου άφησαν ούτε σεντόνι να κοιμηθώ» – ΒΙΝΤΕΟ

Στο στόχαστρο διαρρηκτών μπήκε για δεύτερη φορά το σπίτι μίας ηλικιωμένης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στο στόχαστρο διαρρηκτών μπήκε για δεύτερη φορά το σπίτι μίας ηλικιωμένης γυναίκας, στη Νέα Χαλκηδόνα.

Όσο η ίδια βρισκόταν στη Λήμνο, οι δράστες εισέβαλαν στην κατοικία της και έκλεψαν… ακόμα και τα σεντόνια της.

«Είδα το σπίτι ανοιγμένο. Δεν υπάρχει ούτε σεντόνι, ούτε πάπλωμα. Δεν μου άφησαν ούτε σεντόνι να κοιμηθώ», δήλωσε στον ΑΝΤ1 η κα Ιουλία.

Σύμφωνα με όσα είπε, όλα τα ντουλάπια ήταν ανοιχτά, καθώς οι δράστες έψαχναν για λεφτά και χρυσαφικά. Ωστόσο, πρόσθεσε, «δεν υπήρχε τίποτα γιατί τα έκλεψαν οι προηγούμενοι που μπήκαν στο σπίτι μου».

Δείτε το ρεπορτάζ του ΑΝΤ1:

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.