Δεν μας κάλεσαν στη συνεδρίαση για τη θαλάσσια ρύπανση λένε 6 δήμαρχοι της Αττικής

Οι δήμαρχοι των περιοχών που επλήγησαν από την πετρελαιοκηλίδα εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους καθώς, όπως αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους,...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι δήμαρχοι των περιοχών που επλήγησαν από την πετρελαιοκηλίδα εκφράζουν την έντονη δυσαρέσκειά τους καθώς, όπως αναφέρουν σε κοινή ανακοίνωσή τους, δεν έχουν κληθεί για να παραστούν στην αυριανή συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος, με θέμα “Αντιμετώπιση της θαλάσσιας ρύπανσης στον Σαρωνικό από τη βύθιση του Δεξαμενόπλοιου “Αγία Ζώνη 2”.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση τους, οι δήμαρχοι Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, Γλυφάδας, Γιώργος Παπανικολάου, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνσταντάτος, Παλαιού Φαλήρου, Διονύσης Χατζηδάκης και Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, τονίζουν ότι ενώ ορθώς έχουν κληθεί οι αντιπεριφερειάρχες Νοτίου Τομέα Αθηνών, Πειραιά, Νήσων και η δήμαρχος Σαλαμίνας, κανένας άλλος δήμαρχος των περιοχών που έχουν άμεσα πληγεί δεν συμμετέχει στη συνεδρίαση.

«Το γεγονός αυτό δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για το αν τελικά επιθυμεί η κυβέρνηση να γίνει συζήτηση σε βάθος για το θέμα, αλλά και τη συνεργασία την οποία θέλει τελικά να έχει με την Τοπική Αυτοδιοίκηση» επισημαίνουν οι δήμαρχοι.

Πηγή ρεπορτάζ: ΑΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.