Νέο μήνυμα για την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να φυλάξει τα σύνορά της, έστειλε ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, από τη Νέα Βύσσα Ορεστιάδας στον Έβρο.Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη υπογράμμισε πως οι χιλιάδες στοιβαγμένοι άνθρωποι στα σύνορά μας, ήρθαν γιατί τους διώχνει και τους χρησιμοποιεί η Τουρκία.«Είναι δύσκολη η κατάσταση και ταυτόχρονα δυσάρεστη. Χιλιάδες δυστυχισμένοι άνθρωποι στοιβάζονται στα σύνορά μας. Δεν έχουν έρθει εδώ από μόνοι τους, τους διώχνει τους απωθεί και τους χρησιμοποιεί η γείτονα χώρα, η Τουρκία», είπε ο κ . Χρυσοχοΐδης.Και συνέχισε, διαμηνύοντας: «Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν πρόκειται να αφήσουμε να περάσει κανείς χωρίς νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η Ελλάδα έχει σύνορα, η Ευρώπη έχει σύνορα και τα σύνορα οι Έλληνες τα φυλάμε».
Χρυσοχοΐδης από τον Έβρο: Η Ελλάδα έχει σύνορα και οι Έλληνες τα φυλάμε
Νέο μήνυμα για την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να φυλάξει τα σύνορά της...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ