Δύο άτομα με όπλα στα χέρια εισέβαλαν στις 3.10 τα ξημερώματα, σε μπαρ στην περιοχή της Καισαριανής, στην οδό Ευρυδίκης 46.Οι ένοπλοι αφαίρεσαν τα χρήματα από το ταμείο και κοσμήματα από τους πελάτες που βρίσκονταν εκείνη την ώρα στο μπαρ.Στη συνέχεια, διέφυγαν ανενόχλητοι.
Μπούκαραν με τα όπλα
Δύο άτομα με όπλα στα χέρια εισέβαλαν στις 3.10 τα ξημερώματα, σε μπαρ στην περιοχή της Καισαριανής, στην οδό Ευρυδίκης 46.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ