Μπήκαν με τα τρακτέρ στην πόλη του Βόλου οι αγρότες – ΦΩΤΟ

Καταγγέλλουν την ανταγροτική πολιτική της κυβέρνησης...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Παμμαγνησιώτικοσυλλαλητήριο πραγματοποίησαν οι αγρότες έξω από το κτίριο των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Σποράδων, στον Βόλο με αγροτικά αυτοκίνητα αλλά και τρακτέρ από το μπλόκο Αερινού. Υπολογίζεται ότι στο συλλαλητήριο κατέβηκαν περίπου 150 αγροτικά αυτοκίνητα και 4 τρακτέρ. Σε δηλώσεις της η Μαρία Μαμούχα, Πρόεδρος Αγροτικού Συλλόγου Νοτίου Πηλίου, τόνισε:” Είμαστε εδώ όλοι μαζί οι αγρότες για να διαμαρτυρηθούμε απέναντι στην ανταγροτική πολιτική της κυβέρνησης. Περιμένουμε σήμερα να ανταποκριθεί στο κάλεσμα που έχουμε απευθύνει για συνάντηση. Αν δεν ανταποκριθεί, συνεχίζουμε τους αγώνες. Σε τοπικό επίπεδο θα κάνουμε συσκέψεις σε κάθε χωριό για να πάρουμε τις αποφάσεις. Όμως, ο κόσμος είναι συνειδητοποιημένος πια και έχει καταλάβει ότι αν δεν παλέψει, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα”.

ΠΗΓΗ: e-thessalia.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.