Αθώοι ο πρώην και ο νυν επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ για την υπεξαίρεση 1,2 εκ. ευρώ στο Μετρό

Ομόφωνα αθώοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών, ο πρώην επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ, Νικ. Παπαθανάσης (νυν γενικός διευθυντής της ΝΔ)...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Της Άννας Κανδύλη

Ομόφωνα αθώοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών, ο πρώην επικεφαλής της ΣΤΑΣΥ, Νικ. Παπαθανάσης (νυν γενικός διευθυντής της ΝΔ) και ο νυν επικεφαλής της Γ. Θωμόπουλος για το αδίκημα της υπεξαίρεσης 1,2 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι δυο κατηγορούνταν για παράβαση καθήκοντος σε βαθμό πλημμελήματος σύμφωνα με πόρισμα που είχε συντάξει η γενική επιθεωρήτρια δημόσιας διοίκησης, Μάρη Παπασπύρου, βάσει του οποίου από τα τέλη του 2014 έως τα τέλη του 2015 έδρασε κύκλωμα στο Μετρό που υπεξαίρεσε 1,2 εκατατομμύρια ευρώ από τις πωλήσεις εισιτηρίων.

Το δικαστήριο, υιοθετώντας και την εισαγγελική πρόταση έκρινε πως δεν υφίσταται ζημία του οργανισμού και ότι με τον με εσωτερικό έλεγχο δεν προσπάθησαν να συγκαλύψουν την υπόθεση.

Μαζί τους στο εδώλιο είχαν παραπεμφθεί ακόμα 9 άτομα για άλλα αδικήματα (υπεξαίρεση, υπεξαγωγή εγγράφου και ψευδή βεβαίωση).

Το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων ελλείψει στοιχείων αθώωσε και τους 9 κατηγορούμενους για το αδίκημα της υπεξαίρεσης ενώ καταδίκασε κατά πλειοψηφία 3 από αυτούς σε ποινές κάθειρξης από 6 έως 6,5 χρόνια με αναστολή για τα άλλα αδικήματα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.