Αθήνα: Ραντεβού… με την τύχη είχε επιβάτης του Μετρό – «Αγόρασα 4 εισιτήρια και το μηχάνημα μου κέρασε άλλα 14»

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google

Ραντεβού… με την τύχη φαίνεται πως είχε ένας επιβάτης του Μετρό στην Αθήνα, καθώς ο ίδιος αγόρασε 4 εισιτήρια, και το αυτόματο μηχάνημα για την έκδοση εισιτηρίων, όπως λέει «με κέρασε άλλα 14».

Ο αναγνώστης του enikos.gr, που εξεπλάγην από το περιστατικό που του συνέβη, αναφέρει «μπράβο στην ΣΤΑΣΥ για το δώρο, φαντάζομαι θα είναι και άλλοι πολλοί οι τυχεροί».

 

Google Προσθέστε το enikos.gr στην Google