Στην σύλληψη 42χρονου καταστηματάρχη προχώρησαν οι άνδρες της Αστυνομίας στην Ορεστιάδα καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες είχε αποπλανήσει τουλάχιστον τέσσερα ανήλικα κοριτσάκια τα τελευταία δυο χρόνια.Εδώ και μερικές ημέρες είχαν φτάσει στις αρχές οι πληροφορίες για τις αρρωστημένες πράξεις του 42χρονου. Άμεσα προχώρησαν στη σύλληψη του και τον οδήγησαν στον εισαγγελέα. Όπως διαπιστώθηκε από τις καταθέσεις των ανηλίκων κοριτσιών ο 42χρονος είχε ολοκληρώσει τις αρρωστημένες σκέψεις του στα κορμάκια τους. Οι αρχές δεν αποκλείουν ο καταστηματάρχης , ο οποίος είναι άγαμος, να είχε αποπλανήσει και αλλά κοριτσάκια.
Ασελγούσε σε ανήλικα κορίτσια
Στην σύλληψη 42χρονου καταστηματάρχη προχώρησαν οι άνδρες της Αστυνομίας στην Ορεστιάδα καθώς σύμφωνα με μαρτυρίες είχε αποπλανήσει τουλάχιστον τέσσερα ανήλικα κοριτσάκια... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ