Τρεις κουκουλοφόροι, άρπαξαν τα ξημερώματα το χρηματοκιβώτιο υποκαταστήματος της ΔΕΗ, στο Αίγιο. Προηγουμένως έκαναν όπισθεν με ΙΧ αυτοκίνητο και έριξαν την τζαμαρία του υποκαταστήματος.Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η λεία των δραστών ανέρχεται σε περίπου 3.000 ευρώ. Από την Αστυνομία, διενεργούνται έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, ένω εξετάζεται ήδη το υλικό από το κύκλωμα παρακολούθησης που διέθετε ο χώρος αλλά και από παρακείμενα καταστήματα.Πηγή: tempo24.news
Άρπαξαν χρηματοκιβώτιο από υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Αίγιο
Έκαναν όπισθεν με ΙΧ αυτοκίνητο και έριξαν την τζαμαρία του υποκαταστήματος....
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ