Άρπαξαν χρηματοκιβώτιο από υποκατάστημα της ΔΕΗ στο Αίγιο

Έκαναν όπισθεν με ΙΧ αυτοκίνητο και έριξαν την τζαμαρία του υποκαταστήματος....

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τρεις κουκουλοφόροι, άρπαξαν τα ξημερώματα το χρηματοκιβώτιο υποκαταστήματος της ΔΕΗ, στο Αίγιο. Προηγουμένως έκαναν όπισθεν με ΙΧ αυτοκίνητο και έριξαν την τζαμαρία του υποκαταστήματος.Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η λεία των δραστών ανέρχεται σε περίπου 3.000 ευρώ. Από την Αστυνομία, διενεργούνται έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών, ένω εξετάζεται ήδη το υλικό από το κύκλωμα παρακολούθησης που διέθετε ο χώρος αλλά και από παρακείμενα καταστήματα.Πηγή: tempo24.news

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.